DIMITRIOS VLASAKUDIS
Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.
4. března 2020 / 09:00–11:30 / Impact Hub Brno / 590 Kč bez DPH / registrace do 24. 2.
4. 3. 9:00–11:30
/ Brno 590 Kč
"Must have" pro majitele firem, obchodní ředitele a marketingové manažery, kteří chtějí mít úspěšnou značku. Posnídejte s odborníky z brandového Studia Created, kteří vytvořili desítky silných značek. Řeknou vám, jak zefektivnit brandovou komunikaci a zvýšit své tržby. Prozradí, jaké zadání pro vaši agenturu vede ke splnění cílů, na co si dát při tvorbě brandu pozor a kolik to celé může stát. Dejte si snídani, díky které o světelné roky přeskočíte svou konkurenci.
Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.
Creative director a režisér. Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval také pro rádia Helax a Evropa 2. Režisér virálních a prezentačních videí.
s kterými hned po snídani můžete začít posilovat svůj vlastní brand.
a zkušeností lidí, kteří řeší stejné otázky, jako vy.
od profesionálů, kteří postavili úspěšné značky jako Kilpi, Avogado, NEO Finances.
plný sladkých i slaných dobrot, čaje, džusů a kávy podávané v neomezeném množství.
Skvělý formát, který díky otevřenosti a diskuzi se všemi účastníky hodnotím výše než většinu konferencí či přednášek o marketingu.
- Martin B.Moc se mi líbily praktické ukázky a nadhled řečníků.
- Lenka V.Moc se mi líbilo, že celá snídaně byla opravdu hodně prakticky zaměřená a finální workshop, kde pánové (nejen) pomáhali jednotlivým účastníkům formovat strukturu jejich vlastního příběhu, byl úplný TOP!
- David K.Skvělí lidé, příjemné prostředí, perfektní zázemí, ... Impact Hub nás prostě baví. A věříme, že v těchto prostorách budou Snídaně o to víc bavit i vás.
Cyrilská 7, BrnoJak ze své značky udělat lovebrand
Jak rebrandovat jako bůh - opakování
Jak rebrandovat jako bůh
Staňte se guru B2B kampaní a brandingu
Jak přilákat zákazníky ke své značce a prodávat jako bůh
Jak uřídit kreativu a kreativce
Na vaše dotazy odpoví Lucie Kozielová