
DIMITRIOS VLASAKUDIS
Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.
12. prosince 2019 / 08:30 – 11:00 / Impact Hub Brno / 490 Kč bez DPH / registrace do 5. 12.
12. 12. Brno
/ 490 Kč
Každý majitel firmy a marketér by chtěl značku, kterou jeho zákazníci milují. Zapamatovatelná a oblíbená značka generuje vyšší tržby, má loajální zákazníky a silnější pozici vůči konkurenci. Cesta k lovebrandu ale nezačíná u líbivého loga ani sexy názvu. Lovebrand stojí na hlubších hodnotách a promyšlené strategii. Jak tedy na to? Přijďte posnídat s odborníky a profesionály z brandového Studia Created a načerpat inspiraci i zkušenosti.
Marketingová snídaně slouží jako úvod do aktuálně vypsaného tématu, abyste si odnesli nejlepší tipy, jak na to. Záměrně není školením pro experty. Společně snídáme pro inspiraci, prezentaci nových trendů a sdílení zkušeností.
Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.
Creative director a režisér. Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval také pro rádia Helax a Evropa 2. Režisér virálních a prezentačních videí.
René je zakladatelem nejlepší hranolkárny ve městě - Faency Fries. Faency Fries jsou zářivým příkladem lovebrandu. Z Ostravy se velmi rychle rozšířili do Olomouce, Brna, Prahy a dalších měst. Přijďte se inspirovat jejich příběhem.
a doporučení, jak ze své značky udělat lovebrand
s lidmi z oboru, kteří stejně jako vy, potřebují obchodní kontakty
od lidí, kteří postavili brand firmám jako jsou Kilpi, Avogado, NEO Finances, ad.
slané i sladké občerstvení, neomezený přísun kávy, čaje a studených nápojů
Vynikající vedení celé snídaně, úžasná schopnost citlivě a neurážlivě utnout toho, kdo "je dlouhý" a ještě jej inspirovat. Skvělý příklad K2 a prezentace p. Böhma.
- Martin B.Moc se mi líbily praktické ukázky a nadhled řečníků.
- Lenka V.Supr téma. A celkově to, jak na příkladech zapojujete publikum, fakt paráda.
- David K.Skvělí lidé, příjemné prostředí, perfektní zázemí, ... Impact Hub nás prostě baví. A věříme, že v těchto prostorách budou Snídaně o to víc bavit i vás.
Jak rebrandovat jako bůh - opakování
Jak rebrandovat jako bůh
Staňte se guru B2B kampaní a brandingu
Jak přilákat zákazníky ke své značce a prodávat jako bůh
Jak uřídit kreativu a kreativce
Na vaše dotazy odpoví Lucie Kozielová