snídaně o marketingu #06

snídaně
o marketingu #06
snídaně o marketingu #06
jak ze své značky
udělat lovebrand?

12. prosince 2019 / 08:30 – 11:00 / Impact Hub Brno / 490 Kč bez DPH / registrace do 5. 12.

12. 12. Brno
/ 490 Kč

chci se přihlásit

Každý majitel firmy a marketér by chtěl značku, kterou jeho zákazníci milují. Zapamatovatelná a oblíbená značka generuje vyšší tržby, má loajální zákazníky a silnější pozici vůči konkurenci. Cesta k lovebrandu ale nezačíná u líbivého loga ani sexy názvu. Lovebrand stojí na hlubších hodnotách a promyšlené strategii. Jak tedy na to? Přijďte posnídat s odborníky a profesionály z brandového Studia Created a načerpat inspiraci i zkušenosti.

Dozvíte se

  • Jak budovat značku, kterou zákazníci budou mít rádi
  • Na co zákazníci ve skutečnosti slyší a proč jen líbivost nestačí
  • Jak správnou komunikací značky vytvářet emoce
  • Jak mezi veškerými reklamními nástroji vybrat ty, které vám pomohou k cestě za lovebrandem a mají nejlepší poměr cena-výkon
  • Navíc poznáte spoustu nových lidí a dobře se najíte

Přijďte, když

  • Jste majitel nebo marketér ve střední a větší firmě
  • Chcete, aby vaše značka více prodávala
  • Chcete ze své značky udělat lovebrand
  • Nedávno jste vytvořili nebo rebrandovali svou značku a potřebujete dát zákazníkům o značce vědět
  • Cítíte, že váš brand není dostatečně silný
  • Akci nedocení specialisté z marketingových agentur.

    Marketingová snídaně slouží jako úvod do aktuálně vypsaného tématu, abyste si odnesli nejlepší tipy, jak na to. Záměrně není školením pro experty. Společně snídáme pro inspiraci, prezentaci nových trendů a sdílení zkušeností.

_Poznáte
aktuální trendy

_Dostanete
konkrétní tipy

_Potkáte
zajímavé lidi

Program setkání

8:30 Zahájení Snídaně o marketingu

Přestávka

11:00 Ukončení Snídaně o marketingu

Získáte inspiraci
od zkušených profíků

DIMITRIOS VLASAKUDIS

DIMITRIOS VLASAKUDIS

Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.

VLADIMÍR SKÓRKA

VLADIMÍR SKÓRKA

Creative director a režisér. Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval také pro rádia Helax a Evropa 2. Režisér virálních a prezentačních videí.

HOST

Speciální HOST - RENÉ MÜLLER

René je zakladatelem nejlepší hranolkárny ve městě - Faency Fries. Faency Fries jsou zářivým příkladem lovebrandu. Z Ostravy se velmi rychle rozšířili do Olomouce, Brna, Prahy a dalších měst. Přijďte se inspirovat jejich příběhem.

V ceně snídaně
dostanete

star

sadu funkčních
postupů

a doporučení, jak ze své značky udělat lovebrand

star

NETWORKING

s lidmi z oboru, kteří stejně jako vy, potřebují obchodní kontakty

star

Konkrétní tipy

od lidí, kteří postavili brand firmám jako jsou Kilpi, Avogado, NEO Finances, ad.

star

Bohatou snídani

slané i sladké občerstvení, neomezený přísun kávy, čaje a studených nápojů

CHCI PŘIJÍT / 490 Kč * 490 Kč bez DPH (593 Kč s DPH)

registrace do 5. prosince 12:00

vlevo
vpravo

Budete v příjemném a moderním prostředí Impact Hub Brno

Skvělí lidé, příjemné prostředí, perfektní zázemí, ... Impact Hub nás prostě baví. A věříme, že v těchto prostorách budou Snídaně o to víc bavit i vás.

Place-ikonCyrilská 7, Brno
Sledujte novinky o eventu na Facebooku Sledujte novinky o eventu na Facebooku

Rádi byste jiný termín?

Nechte nám na sebe e-mail a budete o příští snídani vědět jako první. Nebo mrkněte, jesli vám nesedne termín této akce v Ostravě či Praze.

Témata minulých
snídaní o marketingu

Snídaně o marketingu #05

Jak rebrandovat jako bůh - opakování

Snídaně o marketingu #04

Jak rebrandovat jako bůh

Snídaně o marketingu #03

Staňte se guru B2B kampaní a brandingu

Snídaně o marketingu #02

Jak přilákat zákazníky ke své značce a prodávat jako bůh

Snídaně o marketingu #01

Jak uřídit kreativu a kreativce

Ukázat další Skrýt

Pořádá

SKORKA_VLASAKUDIS_CREATED_LOGO logo-impacthub

Zeptejte se

Na vaše dotazy odpoví Lucie Kozielová